Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, februari 03, 2004

Oversteken




Toch wel een aparte zoekopdracht, vindt U niet?

site:www.terrebel.blogspot.com Russell-Silver Syndrome




Heeft hier de horeca nog even uitstel van het betreffende ministerie;
in Noorwegen is het vanaf 1 juni verboden te roken in café's, restaurants, dancings en hotels. Maar ook daar is er commotie rondom het inperken van 's mensen recht de eigen gezondheid te schaden en die van de mensen rondom.
Toch gaan er dagelijks meer mensen dood op een ander gebied. Gezien het aantal dodelijke slachtoffers (om van het aantal gewonden nog maar te zwijgen) zou autorijden verboden moeten worden. Als het de regeringen (enkelvoud?) van deze wereld inderdaad zou gaan om het welzijn der burgers zouden zij consequent zijn in hun handelen.




"Waarom doe je niet wat gel in je haar? Dan zie je er wat minder saai uit."
Het zal je maar gezegd worden...En dat is nu precies wat mij gisteren op het werk overkwam. De karate-meester was gisteravond weer erg tevreden over m'n zoon's verrichtingen die dan ook met een brede grijns de dojo verliet. Vanmorgen, nadat ik Fer luid lachend in zijn klas had afgeleverd, kwam mij ter ore dat naar aanleiding van mijn brief iemand van de stadsdeelraad polshoogte was komen nemen bij één van de gevaarlijkste oversteekplaatsen van de stad. Gelet op het feit dat hij daarbij bijna van de sokken werd gereden (volgens Ria, één der hulpmoeders zonder wie de school niet zou draaien) denk ik dat zijn bevindingen de goede zaak zullen dienen. 10 februari beslist men over een plan van aanpak. Duimt U voor ons en onze kinderen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!