Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, februari 14, 2004

Geen nieuws



"Je ziet er moe uit. Van mij mag je wat eerder naar huis."
Fijn zo'n opmerking. Maar wat moet je er van denken als die komt uit de mond van een acht-jarige?


Sta je wat te improviseren op de piano, komt er een huppelding langsrennen op volle snelheid, houdt even in en roept:"Wat een mooie muziek!" om vervolgens vrolijk door te rennen. Toch wel lief.




Diederik was weer mooi op tijd gistermorgen voor zijn fotosessie met Daan en ondergetekende. Inmiddels was ook Thura gearriveerd en konden zij en de bezoekende fotograaf even over hun gemeenschappelijke hobby kletsen.


Thura kwam gisteravond weer bij mij langs. Dit maal om te eten. Na een gezamenlijke filmschouwing, een bezoekje van buurvrouw Angela en een heerlijke nachtrust vanmorgen wakker geworden met een kopje koffie en buurvrouw Angélique waarmee ik een genoeglijke morgen heb mogen beleven. Onderwijl wat achterstallig huishoudelijk werk lopen verrichten en vooral in m'n hoofd ruimte gemaakt.


Even Max verzorgen en dan naar de nieuwe woning van Janinel om mij vervolgens te gaan melden aan de poorten van Black Xion.
Een lekker rustig dagje vergeleken met de dag van morgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!