Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, november 15, 2003

Het interview met Aukje van Ginniken in de Playboy vind ik een beetje summier. Gelukkig
maken de naaktfoto's (die er ook in blijken te staan! Wist ik veel...) weer iets goed.
Als ik haar weer'ns spreek zal ik toch'ns vragen hoe zij dat streepje zo mooi duidelijk en recht krijgt...


Ze heeft overigens wel een fijn slank en soepel lichaam. Zou zij aan Pilates doen?
Niet dat rare Winsor Pilates van Telsell maar de oorspronkelijke oefeningen dan.
Moet ze ook maar weer'ns gaan doen want dat lijf van mij...dat kan écht niet meer!
Zeker als ik dan ook nog 'ns alcoholische versnaperingen tot mij neem zoals vandaag in het gezelschap van Ankie. Dat was om te vieren dat onze Rocky Horror zaken goed waren gegaan. Door alle gezelligheid was ik bijna te laat bij Het Illuseum. Daar hoorde ik dat de geplande bespreking niet door kon gaan. Zodoende had ik nog ruim een uur voor mezelf voor het tijd was om buurvrouw Angélique voor te stellen aan gastvrouw Angelique. Dat was in de studio bij de opnames van Dit Was Het Nieuws. Deze keer waren te gast dominee Nico ter Linden en presentatrice Hadassa de Boer. Het werd weer een vermakelijke avond met een leuk weerzien met het team. Een avond die werd besloten met het nuttigen van een paar biertjes.




En nu ga ik slapen en wee degeen die mijn nachtrust verstoort...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!