Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 26, 2003

De rechtbank in Nigeria heeft beslist. Amina Sawal zal niet worden gestenigd.
Nu nog graag een Amnesty-petitie tegen kindermisbruik, hypocrysie, chantage
en volksverlakkerij. Dank U.




"Ik wou dat alle vaders waren zoals jij." En het was niet eens een kind dat dat tegen mij zei. Weer zoiets waar een Terrebel blij van wordt.




Zij was wellicht net zo blij om mij te zien als omgekeerd en vertelde mij dat zij haar nieuwe vriend aan de kant had gezet. Maar nog voordat mijn hart een vreugdesprongetje kon maken zei ze:"En ik ben terug bij m'n ex". Toch leuk haar weer gezien te hebben.




Nadat ik m'n geweldige zoon een fijne droomtijd had toegewenst toog ik samen met buurvrouw A naar de Pencak-les. Hoewel ik steeds lucht tekort kwam tijdens vooral het opwarmen (Verstopte neus, slijm in de keel. U kent dat wel) werd het een bijzonder prettige les, gegeven door guru Jesse.
Na afloop eventjes langsgeweest bij buurvrouw Janine en haar vriend Leon.
Hij wil graag een keertje een les bijwonen. Kunnen we regelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!