Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 11, 2003

Soms wordt het zelfs mij een beetje te veel, hoor. Daarom maar goed dat wij binnenkort een paar daagjes bij Marjan gaan logeren.
Even lekker weg van alles. Samen met Ewa de deur uit gegaan om een nieuwe zwembroek te kopen ivm aanstaande TV-opnames; Kom ik op de terugweg buurvrouw X tegen én buurman M2 (niet de broer van buurvrouw P doch een andere buurman M...)
én buurman J. Met allen ff een klein praatje maken natuurlijk, je kent dat wel. Maar goed, het leven kan een stuk minder plezierig zijn.
Zo kun je bijvoorbeeld Wouter Bos heten en er na maanden achterkomen dat je simpelweg bedrogen bent omdat men stiekum toch al een kabinet CDA/VVD/LPF wilde...Had een lekker rustmoment toen Ewa hier een kopje thee zat te genieten. Had haar al lang niet gesproken dus hebben we lekker bijgekletst. Werd soms een beetje afgeleid door haar prachtige doordringende ogen en haar fraaie Hongaars accent maar dat maakte de pret alleen maar groter. Was ook ff pret bij m'n oude werkgever toen iemand bij mij vragen kwam stellen betreffende een declaratie én ik daar (toevallig?) werd gebeld door het castingbureau over details inzake een optreden. Ex-collega Arnold heeft de WW blij gemaakt voor me en zowel hij als oud-collega Judith bleken bezorgd om mijn welzijn aangaande mijn aanvaring met een pannetje hete olie. Lief he? Op de terugweg van het kinderen op school afleveren even boodschapjes gehaald en bij thuiskomst buurvrouw P tegen het lijf gelopen. Kwam gisteravond nog haar broer, buurman M, tegen op de terugweg van Pencak...Nadat ik mezelf op de hoogte had laten brengen betreffende het laatste nieuws de deur uit gegaan om voor Kenz wat spulletjes voor zijn spreekbeurt op school af te geven nog even een praatje gemaakt met buurvrouw A die net op weg was naar haar werk. Intussen is de plaatsing van een standbeeld van professor Pim uitgesteld omdat het zijn hoofd heeft gestoten tegen een viaduct, verheug ik mij op de komst vanavond van goede vriend Er, is mijn Blobje (tijdelijk?) buiten werking gesteld en ben ik toe aan een dutje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!