Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 05, 2003

Tsja, net klaar met 't intikken van 't vorige stukje, wordt er aangebeld. Het was Leon, de vriend van buurvrouw Janine die even kwam kletsen over zaken des levens aangaande en over Rocky, welke rol hij mogelijk op zich zal nemen. Zie hem zondag weer op de cast-bijeenkomst vooropgesteld natuurlijk dat ik dan reeds voldoende hersteld ben. Daarnaast vertelde hij nog dat hij Roos had gesproken die hem op haar beurt vertelde dat ze de dag ervoor mij had gezien...Ferdinand had last van een plotseling opkomende bloedneus. Hoop dat 't niet al te ernstig is. 'k Mis dat jong...Damn!
Studio Erwin Olaf had nog gebeld aangaande een leuk klusje in April; Codewoorden: video en rubber. Ben benieuwd...
Een collega van me is vannacht papa geworden! Gefeliciteerd Henri en heel veel plezier gewenst met David en natuurlijk je vrouw Esther...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!