Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, augustus 25, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Het hoogste getal bestaat niet."-"Goed, schat."
Bent U al lid van BNN? Het mag weer...
Tateratatataa! Toeters, bellen ende feestmuziek! Gisteren is de welhaast
magische grens van de 10.000 pageviews voor dit log overschreden.
Dat was nog niet eerder gebeurd...;-) Bovendien wordt het binnenkort een stuk gezelliger in de wereld
als het onderzoek naar de levensduurverlengende rode wijn is afgerond: iedereen aan de wijn!
Kunnen ze ook de gevolgen van wodka-drinken onderzoeken?
Ik wordt weer ernstig verwend heden ten dage.
Zo heb ik voordat hij ging slapen nog een fijne massage gehad van de Ferman.
Wat hij nog mist aan kracht maakt hij goed met techniek.
Voordat eXistenZ(die enigszins deed denken aan "The Naked Lunch") begon kwam buurvrouw A nog Pilates'en samen met ondergetekende.
Na alle "verplichte" oefeningen heeft zij nog een aantal spiergroepen van mij
onderhanden genomen. En ondervoeten overigens, als je het zo kunt noemen
als iemand de voeten gebruikt om een ander mee te masseren.
Voelde mij bijkans herboren toen ik niet veel later m'n bedje inrolde.
Kan het iedereen aanraden om regelmatig gemasseerd te worden. Een ander masseren
is trouwens ook errug prettig. Al is het maar vanwege de voldoening die het schenkt.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!