Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, februari 04, 2003

Hoera! Toeters, bellen ende feestmuziek! M'n agenda is terecht...Lag nog gewoon op de boot bij Thura. Tsja...Op de valreep van mijn vertrek kwam buurvrouw A nog ff langs. Nog fijn een glaasje vloeibare zuivel met haar genuttigd voordat ik naar de ouderavond
van de naschoolse opvang ging. Terwijl de vorige regel werd ingevoerd belde A aan. Ze kwam net terug van een wandelingetje en kwam bij mij nog even een kopje thee doen. Eerst even m'n ouderavond-verhaal afronden: het ging ondermeer over de reorganisaties
in de kinderopvang. Welke idioot heeft ooit bedacht dat dienstverlenende instellingen geld moeten opbrengen? Ben nog even met de buurvrouw meegelopen naar haar huis en heb een paar vibrators van haar geleend voor m'n feestje. Helaas doen ze het allebei niet meer dus zet ik ze maar neer als kunstobject. Ze wil ze wel gewassen terughebben...(en terecht want ik weet niet of al m'n gasten
ze als kunstobject zullen beschouwen...). Genoeg revelaties (mooi anglicisme of wat?) voor vandaag. Morgen weer een dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!