Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 06, 2016

Wie houdt er rekening met mij?

Of ik rekening wil houden met de buren? Natuurlijk.

Of ik rekening wil houden met de gevoelens van mijn familieleden? Natuurlijk.
Of ik rekening wil houden met de noden van mijn collega's? Natuurlijk.

Of ik rekening wil houden met de werkdruk van gemeente ambtenaren? Natuurlijk.

Of ik rekening wil houden met reistijd, wachttijd, achterstanden en eventuele calamiteiten? Natuurlijk.

Maar wie houdt er rekening met mij?


=======================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

8 opmerkingen:

  1. Ik, Ik wil best rekening houden met jou.. met jouw buren, met jouw familie, collega's, reistijd, wachttijd, achterstand, zelfs calamiteiten, maar... met werkdruk van gemeenteambtenaren, daar moet ik nog even een jaartje over nadenken.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer altijd overal rekening mee te houden dus ook met jou Terrebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vraag ik mij inderdaad ook weleens af ja... ik hou rekening met alles en iedereen maar andersom? :O

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het beste is dat je dat zélf doet! Met de rest kun je best een beetje onenigheid riskeren maar met jezélf...... Never!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wat, dat je je dat afvraagt..
    Snep je wel.. maar ik wil wel een beetje rekening met je houden hoor hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil wel rekening met jou houden, hoor (-:
    We hebben heel lang het "ikke, ikke, en de rest kan stikken" mentaliteit gehad. Ik ben blij dat we daar toch langzaam een beetje aan voorbij zijn.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gevoel ken ik... Maar zo lang jij geen rekening met jezelf houdt doet een ander dat ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top de conclusie die jij bij dit weer knap geschreven verhaaltje bedacht... en het is nog waar ook! De meeste mensen houden waarschijnlijk geen rekening met jou, maar dat doen ze met iedereen vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!