Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, september 01, 2020

Goed nieuws en kattenlog

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

=======================================

Goed nieuws vind ik dat er nog heel wat te lachen is in de wereld. Om 'Chewbacca mom' bijvoorbeeld. Deze moeder had tussen het zorg voor haar woning en kinderen in een paar minuten tijd voor zichzelf en besloot - na het proberen ervan - een cadeautje dat zij voor de kinderen had gekocht zelf te houden. Met onvoorziene gevolgen:

Soms ben ik best blij dat Billy de Kat
mij heeft uitgezocht als baasje:


De lolcat van vandaag gaat feitelijk over samenzweringstheorieën zoals die tegenwoordig zo welig tieren in des mensen hoofden en dus ook op sociale media:


'Het waren buitenaardse wezens!'
'Hoe weet jij dat?'
'Kun jij bewijzen dat het niet zo is dan?'
'Nee, maar...'
'Zie je wel! Dus zelfs jij denkt dat het buitenaardse wezens waren!'

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. Aliens is me te makkelijk. Ik denk altijd dat katten het gedaan hebben.

    Love as Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik een kat was zou ik zeggen; de mensen hebben het zelf veroorzaakt en ik ga niet met een kondmapje lopen!Alhoewel me dat zinniger lijkt dan een mondkapje..Als ik een kat was..
    ( Ben ik eigenlijk ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. james heeft spontane talkshows en spontane programma's
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om dat eerste filmpje kan ik totaal niet lachen eigenlijk. Veel te druk naar mijn zin.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!