Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 20, 2017

Opgevallen (een #verhaaltje)

Wéér was hij teleurgesteld door een vrouw.
Of zij door hem. Dat kan natuurlijk ook.
'Het ligt niet aan jou, hoor.
Ieder ander had ik óók gedumpt.'

Dat stelde hem niet gerust.

Onvrijwillig leerde hij de leegte kennen.
De dagen die hij leefde waren onderling uitwisselbaar.
Hij stond op en ging naar bed.
Tussendoor deed hij wat velen doen:
eten, werken, lezen.

De persoon die hij was geweest zou zijn huidige leven saai noemen.
De persoon die hij nu was noemde zijn huidige leven saai.

Maar hij was er aan gewend geraakt.
Misschien dat hem daardoor de extra deur
in de badkamer niet was opgevallen.

=========================

Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk


In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Raadselachtig waarom iemand een relatie aangaat wanneer hij/zij van plan is iederéén te dumpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Accepteren en doorgaan misschien wordt het dan minder saai ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag iets spannends is ook maar gewoontjes.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, werken enz moet toch iedereeen, wat hadden ze verwacht....
    de vrije dagen kan je wel leuk maken
    ik wens je een fijn weekend
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieve Terrebel en een fijn weekend gewenst.
    Wow, dit is weerom een verhaaltje om U tegen te zeggen, met een heel onverwacht en enigmatisch einde! TOP...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist als je een heel roerig leven hebt vol onstuimigheden valt zulks niet op, in saaie levens valt alles op, me dunkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!