Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 19, 2013

IJsbekertje (Een verhaaltje)

Na maanden van klagen en wachten was het dan eindelijk zo ver: het was een warme dag!

De blije gezichten in de rij bij de ijssalon bewezen dat mensen toe waren aan een beetje vrolijkheid.
Onder deze omstandigheden vond zij het helemaal niet erg om te moeten wachten op een ijsje.

Lopend naar huis genoot zij intens en pas in de keuken aangekomen lepelde zij het laatste beetje zoete koudheid uit het bekertje.

Zij opende de klep van de vuilnisbak. Om te ontdekken dat die vol lag met identieke exemplaren van haar ijsbekertje.

=============
Kans maken op de handgeschreven versie van dit verhaaltje? Deel de link via Facebook, Twitter of uw eigen weblog!

Meer lezen? http://www.lulu.com/spotlight/Terrebel

3 opmerkingen:

  1. Omdraaien en een nieuw halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En waarom ook niet. Je kunt er beter maar goed van genieten met dit weer.

    Lvoe As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed plan, volgens mij heb ik nog een overheerlijk ijsje in de vriezer.... ik bén al weg....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!