Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 03, 2003

Vandaag hadden we op de NSO wentelteefjes voor de lunch. Mjammie! Met één der kinderen is een contract opgesteld in verband met zijn gedrag. Nu maar hopen dat hij geen contractbreuk pleegt...Mocht van collega Jennifer een half uurtje eerder weg. Eerst nog even naar de sigarenzaak voor een verse strippenkaart en bijkletsen met de medewerkster in kwestie die mij al miste sinds ik niet meer werkte bij de nabijgelegen instelling die ik mijn ex-werkgever mag noemen. Op de tramhalte werd ik hartelijk begroet door Lucia, ondermeer bardame bij Medusa. Zij reageerde enthousiast op het plan om aktief mee te werken aan het optreden van Thura, buurvrouw Janine en ondergetekende volgende week zaterdag.
Ferdinand zat keurig op mij te wachten en kon nog een tekenfilmpje zien terwijl ik m'n post (via telefoon, elektronisch en tante pos) doornam. Niet veel later waren wij op weg naar de woonboot waar Noah het grootste deel van zijn nog zo jonge leven op verblijft voor de viering van zijn derde verjaardag. Hij zag er werkelijk schattig uit met zijn nieuw verworven brandweerhelm op. Ook leuk was het om weer een aantal bekenden te ontmoeten. Hier laat ik het even bij want een lichte vorm van dronkenschap noopt mij tot onsamenhangend denken....Ik bid U een goede nacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!