Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 26, 2003

Zou er nu eindelijk een einde komen aan spam?
Als de initiatiefwet, op voorstel van de PVDA, is aangenomen
is men in ieder geval een stapje dichter bij het aanpakken van de spammer.







Een beregezellige ochtend met m'n moeder gehad. Eerst naar de Primafoon voor een nieuwe sim-kaart zodat er nu met m'n nieuwe mobieltje ook daadwerkelijk gebeld kan worden (hij deed't verder nog prima, behalve dan dat bellen niet lukte...) en vervolgens de stad in waar zij een nieuwe jas voor zichzelf en een heuse Olaf Benz short voor ondergetekende kocht. Ook nog even de C&A in geweest en besloten met een bezoekje aan de plaatselijke Koning der Burgers.
Gaan we vaker doen!





De dames burgemeester van Nederland zijn op hun jaarlijkse uitje gezellig met z'n allen wezen pannekoeken eten op de pannekoeken-boot.
Ik vraag mij af wat hun collegae wél in bezit van piemeltje hebben gedaan bij wijze
van samenkomst in het kader van het vergroten van het wij-gevoel.
Zijn ze gaan bowlen? Golfen? Twister spelen? Op werkbezoek naar de Bahama's?
Ach, laat ze nog maar even genieten van hun priveleges;
in 2006 worden ze toch ontslagen.
Of zouden er daadwerkelijk mensen op Annemarie Jorritsma stemmen als president...pardon...burgemeester van Almere?




Het leek mij een leuk plan om vandaag Eva op te halen voor een weekendje bij papa. Dat het vorige week niet doorging berust vast op een misverstand. Welnu, als dat zo is, dan was dat vandaag weer het geval. Zie ik wéér m'n dochter niet. Zou het komen omdat ik het geld niet heb voor de "alimentatie"? Nee, dat zijn m'n paranoïde gedachtes weer. Ik heb vast per ongeluk een boodschap van m'n antwoordapparaat gewist. Of zo.




O ja. Bijna vergeten. Diegenen onder U die nog geen plannen hebben voor morgen en de muziekstijl bekend onder de noemer "Techno" gaarne velen kunnen
lekker dansen in de Escape op het Rembrandtplein terwijl VJ (benevens moeder van Pjotr en ex van mij) Zanne de bijbehorende visuele effecten verzorgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!