Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, januari 04, 2003

Net een heel leuk opstekertje ontvangen van buurvrouw Debbie: Aan de ene kant buurvrouw
van de moeder van m'n dochter; aan de andere kant buurvrouw van de vriend van de moeder
van m'n zoon. Letterlijk. Volgt iemand dit nog? Net klaar met puinruimen na de bijeenkomst
van de kerngroep "SP-Westerpark" in oprichting. Er zitten heel nuttige ideëen tussen...
Helaas daardoor het lijsttrekkersdebat niet kunnen volgen maar weet inmiddels dat de Grote Jan
het er goed vanaf heeft gebracht. All I needed to know really. Door de visite en de daardoor veroorzaakte commotie en emotie duurde het Eva voordat even sliep. Maar dan omgekeerd. Vergeef mij mijn vermoeidheid...Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!