Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 24, 2003

"Het grote gedraai is begonnen". Zo werd het begin van de nieuwe kabinetsformatie zo fraai benoemd in het na-debat. Volgens de huisarts kunnen mijn buikklachten heel goed stress-gerelateerd zijn. Weten we dat ook weer.
Persoonlijk spreek ik liever van mentaal-moeheid. Maar wie ben ik. Zo hebben Patrice (ook stemmenteller) en ik gisteren
onze kenniskring opgeroepen alsjeblieft geen voorkeurstem meer uit te brengen maar simpelweg te kiezen voor de nummer één
op de lijst. Dat maakt het tellen een stuk eenvoudiger. Yep! Nog steeds wordt er in Amsterdam handmatig geteld.
Persoonlijk vind ik dat dat minder fraudegevoelig (en dus beter) is dan elektroniek maar dat tellen...:-b.
Kies alsjeblieft voor een partijprogramma mensen en niet voor "een lekker kontje"! Alvast bedankt.
We hebben trouwens hier in Westerpark toch maar mooi het hoogste percentage SP-stemmers in Amsterdam gehaald: 14.5%!
Goed he?
Gisteren ben ik gebeld door m'n collega's (thanks guys!) over hoe 't met me gaat, Orlando over een mogelijke "meet 'n greet"-klus,
m'n moeder over het feit dat zij moest stemmen tellen onder een rascistische stembureau-voorzitter. Arme mama.
Gelukkig wordt ze dit weekend helemaal opgevrolijkt door Ferdinand die het weekend bij haar komt logeren omdat ik
morgen spannende dingen ga doen met Thura en overmorgen wordt verwacht op de nieuwjaarsreceptie van een zekere politieke partij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!