Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juli 29, 2003

De avond begon weer prettig:
Een rustige namiddag in de tuin waarbij m'n zoon en ik een spelletje
golf hebben gedaan, een paar hoofstukken
"Harry Potter and the Order of the Phoenix" door mij zijn verwerkt en ondergetekende heeft liggen babbelen
met buurvrouw A. Terwijl m'n moeder een heerlijke rijk gevulde groentesoep
bereidde hebben zij en ik wat Pilates-oefeningen liggen doen. Pilawatte?
Pilates. Als yoga en aerobics een kindje konden krijgen zou't er zo uitzien.
De ferman was met oma in goede handen en zo kon ik met een gerust hart naar een vruchtvolle
vergadering. Uiteindelijk lag ik keurig om middernacht in m'n bedje.
Dankzij m'n moeder met de geur van verse koffie wakker geworden en zo werd het
mogelijk dat Fer op tijd op de opvang was om te vernemen dat ze vandaag naar Nemo gaan.
Koel! Uit pure voorzienigheid had ik al zijn zwembroek in m'n jasje gepropt.
Goed he? Dat wordt nog wel eens wat met mij...
Even samen met m'n moeder boodschappen gehaald en vervolgens twee retourtjes Gent
gehaald. Spannend!
Ook spannend vind ik dat het Ministerie van Justitie mij op het spoor is gekomen.
Daar kwam tenminste een hit vandaan. Hmmmm...wat heb ik nu weer op mijn kerfstok?
Een andere hit kwam uit Polen, vermoedelijk van Gosia. Zij was de tolk
tijdens twee van mijn Sneeuwwitje-toernees. Ook iemand met een IJslandse
server heeft de weg naar dit blog gevonden. Typisch...
Staks lekker bezig in het huishouden. Wellicht wordt dat binnenkort al
vergemakkelijkt dankzij robots als Asimo en wordt "even m'n asimootje opladen" als synomien voor "het huishouden doen" wel opgenomen als nieuwe uitdrukking
op de lijst van citaten bekend van krant, radio en TV die de VARA
momenteel aan het samenstellen is.
Je moet je wel vermaken met onschuldige spelletjes als "spot het nieuwe citaat"
want buitenspelen mag niet meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!