Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 01, 2019

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws is natuurlijk dat u en ik weer een kalenderjaar hebben overleefd. Wellicht te nauwer nood maar toch. Een jaar overleven is niet vanzelfsprekend. Staat u daar wel eens bij stil? 

Je zult maar een pinguïnjong zijn, bijvoorbeeld:

Afgelopen zomer had Billy de Kat
moeite om koele plekjes te vinden.
Nu even niet meer.

De lolcat van deze week:
'Ik hou van democratie!
Behalve wanneer ik het niet eens ben
met de meerderheid.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

7 opmerkingen:

  1. Een heel gelukkig 2019
    Een nieuw boek, nieuwe bladzijde...nieuw begin
    De beste wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor , op mijn leefijd sta je daar wel eens bij stil, niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag is een nieuw begin, maar ook één van doorstroming.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Billy :-) Hij lijkt op onze Flits, met zijn witte snorharen, en witte pootjes. Hopelijk komt ie niet dezelfde vechtersbazen tegen :-)
    Een heel mooi, gelukkig en voorspoedig 2019 gewenst, Terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, en we leven ook nog eens flink op de pof ook wat betreft wat de aarde ons te bieden heeft. Het is inderdaad een wonder dat we het nog redden.
    Ik wens je een mooi nieuw jaar toe Ter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen lieve Terrebel.
    Het is inderdaad heel goed nieuws dat je het vorige jaar overleefd hebt, zo kan je ons ook in het nieuwe jaar weer vergasten op schitterende logjes!
    En ik wens eigenlijk maar één ding in dit, maar ook alle volgende jaren: dat het mensDOM eindelijk mensHEID zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. elke dag opnieuw toch, sta je stil bij je dag
    maar een jaar is inderdaad zo voorbij
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!