Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, september 24, 2003

Het bezoekje van buurvrouw J bleek een bliksembezoek: na ongeveer 12 seconden
(niet overdreven!) en een nachtzoen trok zij zich weer terug in de duistere herfstavond.
Verder geen visite verwachtend ging ik in op het verjaarsaanbod van de lokale videotheek zodat ik iets te doen had tijdens het strijken...
Het liep ietwat anders waardoor het strijken tot een nader tijdstip werd uitgesteld.
Buurvrouw A kwam namelijk op de thee. Normaliter trek ik mij weinig aan van onverwachte visite en ga ik eenvoudigweg door met waar ik mee bezig was maar in dit geval was de afleiding zeer welkom. Nu zijn veel mensen dat altijd wel maar dat is weer een ander verhaal.




"Wauw! Zo'n cadeautje wil ik ook wel!" Vele uitkeringsgerechtigden, maatschappelijke instellingen, sportbonden en andere kinderen van de rekening zullen niet willen begrijpen dat de Nederlandse Overheid een gift van 400.000 euro overheeft ter versterking van de betrekkingen
met de stad Sint-Petersburg. Op zich ben ik er voor dat er geld beschikbaar moet zijn voor cultuur maar om aan de ene kant hier te lande tientallen culturele instellingen ter grave te dragen terwijl er vele mijlen verderop de wereldkaart een tunnel wordt gerestaureerd...?
Ik ben er niet van overtuigd dat dat een juiste besteding is van het betreffende geldbedrag. "Ja maar, het komt uit een ander potje!" zal worden tegengeworpen. Zo ken ik er nog een paar. Het maakt niet uit uit welke straat een baksteen wordt gebikt: het doet verrekte zeer als-ie
met kracht tegen je hoofd wordt geworpen...






Hoe vaak per jaar heeft de gemiddelde Nederlander sex?
Deze vraag en andere worden beantwoord in dit artikeltje.
Zo ontdek je nog 'ns aardige dingen over Hongaren...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!