Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 09, 2004

Ertussenuit






Het is toch nog even wennen voor me, hoor. Noem mij ouderwets of zelfs een racist (want dat is lekker makkelijk) maar een neger op het ijs ziet er voor mij net zo onnatuurlijk uit als, laten we zeggen, een Amerikaanse krantenjongen op een opoe-fiets. Niet dat Shani Davis niet kan schaatsen. Integendeel: tweede op het WK-allround is allerminst een slechte prestatie. Zijn landgenoot Chad Hedrick doorbrak de Nederlandsche sleur door voor het eerst sinds 1994 niet het Wilhelmus te laten weerklinken tijdens de medaille-uitreiking.


Door de geweldige prestatie van Renate Groenewold (de eerste Nederlandsche wereldkampioene sinds Atje Keulen-Deelstra!) was er spijtig genoeg weinig aandacht voor mijn favoriete: Barbara de Loor. En dat terwijl zij sinds kort haar eigenste webstek heeft: Heel verrassend luidt de URL http://www.barbaradeloor.nl.
Tsjek it!




Met Vincent, Bas en Jessica gisteravond voor het eerst in m'n leven De Kolonisten van Catan gespeeld. Vermakelijk spel. Buurvrouw Angélique kwam nog even Ferdinand plagen die vanmorgen bij het wakker worden mij zijn keuzes uit de Hotelgids voorlegde. Met Pasen gaan wij er even tussenuit.




Misschien zit Ivan Ribkin, opponent van Vladimir Poetin bij de aanstaande Russische presidentsverkiezingen, ook wel in een rustig familiehotelletje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!