Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, januari 11, 2003

Het eten staat op, Fer kijkt Sesamstraat en strakjes gaan we samen naar het darten kijken: Barney in de halve finale!
Heb na afloop van de Rocky Horror bestuurs-vergadering m'n rubber slipje terug gehad van één der leden die er de blits mee had
gemaakt op de laatste Wasteland-party (Adults only!). Ben benieuwd of ik vanavond écht vroeg ga slapen want donderdag kwam het er weer niet van omdat buurvrouw A en Arti, een mede-cursist nog ff thee kwamen drinken en buurman Dudo, de vriend van buurvrouw Johanna (de moeder van Ferdinand) nog even langskwam en op de een of andere manier is het mij gisteren ook weer gelukt om niet voor middernacht te gaan slapen. Hoorde gisteravond dat een vriendin van m'n moeder is overleden: Bep (ook wel Sofie) is niet meer...
Haar plekje op de wereld is sinds vannacht ingenomen door Melle Merlijn. Leven en dood...:-}. Kwam vanochtend in de supermarkt buurman Martin tegen, de broer van buurvrouw Petra.
Hij vertelde dat 't gelukkig erg goed met hem gaat. Wordt een mens toch helemaal bij van als iemand dat spontaan mededeelt!
Nu lekker eten. Selamat makan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!