Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 18, 2017

Goed nieuws en kattenlog

Men denkt wel eens van niet maar het gaat hartstikke goed met Nederland! Bijvoorbeeld op economisch gebied. Een begrotingsoverschot van €2,9 miljard (klik) bijvoorbeeld. Van dat geld kun je leuke dingen doen én bezuinigingen zijn even niet nodig. Goed, niet?

Ook goed nieuws dat er sinds kort een accu (klik) bestaat die een elektrische auto 1400 kilometer kan laten rijden op één volle lading. Nu nog een betere manier vinden dan kolencentrales om die energie op te wekken.

Er gebeuren echt serieus fantastische dingen in de wereld. Neem bijvoorbeeld deze tiener die een goedkope methode bedacht waarop het menselijk brein een interactie kan aangaan met een computer. Dus ook met een computer gestuurde hand!


 Billy de Kat zit vaak voor het raam op mij te wachten
De hand is van een collega die mij thuisbracht.

En zomaar even een nieuwe lolcat:

'Niet alles is wat het lijkt'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

3 opmerkingen:

  1. De ontwikkelingen op technisch gebied zijn nog niet te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat de kat zo wacht op jou, doet Picasso ook overigens, maar ja geen raam, die vind ik dan direct in de hal achter de deur, soms hoor ik hem mauwen ook, omdat hij mij hoort op de hal en ik in gesprek ben even met de buuv hiernaast, hahaha

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het goede nieuws is dus dat er iemand op je wacht én lij is met jouw thuiskomst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!