Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, februari 04, 2004

Leugenaars



De Volkskrant opende vandaag met het bericht dat de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell inmiddels twijfelt over het feit of Irak met de juiste argumenten de oorlog is verklaard. Goh, nog even en men geeft toe gelogen te hebben. Die dag wil ik meemaken.


Zou dat dezelfde dag zijn dat staatssecretaris Rutte van Sociale Zaken toegeeft dat er simpelweg niet genoeg banen zijn voor iedere werkzoekende in het land?




Laatst had ik een cd'tje samengesteld voor de kinderen op m'n werk. En wat blijkt? Niet alle kinderen houden van Iggy Pop, Siouxsie and the Banshees, Claw Boys Claw, Third World of Madness. Het liedje Jodle med Sev echter van Hellre & Björk kan zich daarentegen verheugen in een zekere mate van populariteit. Gaarne Uw inbreng: welke muziek vinden kinderen tussen de zes en tien jaar leuk, tegenwoordig? Het antwoord "Vraag dat maar aan je zoon van acht." zal niet volstaan. Als je hem vraagt "wat heb je het liefst in je walkman?" antwoordt hij "klassiek"...




U weet dat ik al enige tijd niet meer vermeld met wie ik allemaal mijn straatgesprekjes voer en daar is een reden voor. Het zijn er gewoon te veel!
Zo sprak ik vandaag ondermeer de buurvrouwen Angelique en Petra en buurman Marco. Ondermeer dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!