Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, november 11, 2006

Glimlach

Glimlach

Eergisteren lekker bezig geweest. Vooral in huis en en vooral voor de SP en het huishouden. Aangezien het nog een beetje rommelde in m'n buik zelfs op het toilet nog stukken zitten doornemen! (Nu maar even hopen dat dit niet door een fractiegenoot wordt gelezen!)

Kwam op straat (zoonlief naar school brengen en ophalen van de Wereldwinkel waar hij werkt) nog twee maal dezelfde deelraadscollega tegen en een buurvrouw die ik later die avond ook nog even zag. Vanmorgen kwam ik nog Ewa en Attila tegen in de supermarkt, de ouders van Gergo met wie m'n zoon in de kleuterklassen zat. Collega Georges (die was blijven pitten) was er ook nog getuige van dat ik buurvrouw Wynona even sprak.

Gisteren zette de buikpijn door en vochten gevoelsmatig scheermesjes zich een weg naar buiten terwijl tegelijkertijd een squash-kampioen mijn buik als muur leek te gebruiken. Tevens leek er een ballon met zuur zich bovenin mijn maag te bevinden die voortdurend ernstig twijfelde via welke kant hij m'n lichaam wilde verlaten. Errug onplezierig en reden om de werkvloer vroegtijdig te verlaten en mij af te melden voor het fractie-overleg.

Vandaag ondanks pijn m'n dochter opgehaald voor een heerljk dagje samen met haar broer waarop werd bewezen dat zij kan toveren. Zij liep met haar vanmorgen op het Waterlooplein gekochte nieuwe warme muts op met in haar hand een lampion in het kader van het feest van Sint Maarten en telkens wanneer iemand naar haar keek verscheen er een glimlach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!