Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 21, 2004

Mysteryland



Googlewhack:

meisjes uitkleden kamp japanners


Tsjonge, dat gebeurt je ook niet elke dag dat je de muziek laat uitzetten om een protestrede te declameren
ten overstaan van zo'n dertigduizend mensen die zich afvragen waar de muziek is gebleven! Toch is mij dat vandaag overkomen op Mysteryland 2004. Met ondermeer Daniëlle, Liz, Iris en een aantal voor mij meer of minder bekende mensen (eindelijk Basja live gezien!) genoten van een fijne dag. Ik was ingehuurd om als beveiligingsbeambte te dienen bij de minibar: de kleinste discotheek ter wereld. Meerdere DJ's waren bereid gevonden in de tent die maximaal vijftien tegelijkertijd
toeliet een setje te komen draaien. Errug koel! Kwam er bovendien VJ Zanne tegen die een aantal mensen haar werk onder de aandacht kwam brengen. Naast lekker feesten natuurlijk.


En feesten hebben Ferdinand en ik gedaan in Parijs!

Omdat m'n verslag van gisteren ronduit summier te noemen is volgt hierna een wat uitgebreider verslag.
Alvast mijn excuses voor de lengte ervan en voor het feit dat ik eventjes m'n aandacht voor de gebeurtenissen
in ondermeer Athene en Najaf op een laag pitje heb gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!