Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 13, 2004

Hazelnootschuimtaart






Wie zou die nu willen hebben?


foto urbanus zijn ouders




Volgens onderzoek, uitgevoerd in opdracht van The Washington Post,
gelooft 52 procent van de Amerikanen dat George Junior loog of op z'n minst de waarheid flink verdraaide om een oorlog tegen Irak te rechtvaardigen.
Wordt men dan eindelijk wakker? Zou wel grappig zijn als de huidige president van de VS de leugens zou toegeven.




Ook grappig is het om te zien hoeveel mensen zich opeens realiseren dat ze bij hun halte zijn als er controleurs instappen...Zowel gisteren als eergisteren was er controle op de tram. Bij het bestuderen van 's mensen reaktie realiseerde ik me dat sociologie een leuke studierichting is. De bochten waarin mensen zich draaien om maar geen boete te hoeven betalen maar ook het zichtbaar machtshonger zijn van een aantal mensen in het blauw. Prachtig om te zien.




Net als een hazelnootschuimtaart, overigens. Daar mochten wij gisteravond van genieten onder het genot van een kopje thee bij mij thuis. "Wij" is in dit geval Patrick, Arti, buurvrouw Angélique en ondergetekende. Daniëlle, die er al was in verband met een voor vandaag geplande fotosessie, hoefde niet. Is het feit dat eerdergenoemden terugkwamen van de Pencak-les en zij niet daar wellicht debet aan?




Ferdinand herinnerde mij eraan dat ik hem eraan moest herinneren zijn zwemspullen mee te geven. Goed, niet? Oma haalt hem vandaag van de opvang en dan zie ik hem een paar dagen niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!