Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 26, 2003

Het gaat heel errug goed met Thura. Dat doet mij deugd. Zij belde vanmiddag om te vertellen dat zij een woning gevonden heeft en mogelijk ook een nieuwe baan. Bovendien gaat zijn gauw naar Canada om haar broer Vistar op te zoeken! Vandaag heb ik een nieuwe ombouw voor m'n waterbed besteld omdat ze'm niet in voorraad hebben. 1.84 x 2.13m schijnt geen gangbaar formaat te zijn...
Gisteravond was buurman D hier nog om eea te regelen uit naam van z'n vriendin. Hij heeft toegezegd mij eerdaags te helpen met het aansluiten van de "jacuzzi". Tof he? Ook nog gepoogd Heretic II over het internet te spelen met Bas & Vincent maar om een of andere reden ging het niet helemaal goed met de verbinding. Dankzij de recente tip van Janinel betreffende de site van kortingsbon hoef ik voorlopig niet zuinig aan te doen met scheermesjes: er is vandaag een pakje van 32 stuks bezorgd! Heb vandaag ondermeer een beetje in de tuin gewerkt en ook de plantjes van buurvrouw A van water voorzien. De Rocky Horror Club webmaster belde nog om te vragen of het goed is dat de eerstvolgende bestuursvergadering wordt verplaatst naar Leeuwarden. Ach, waarom ook niet?
Moest wel weer even lachen om die gekke Amerikanen, hoor: Een F-16 die per ongeluk een Patriot-lanceerinstallatie bestookt.
Zulke grappen verzin je gewoon niet. Om met Barry Stevens te spreken: Vooral zo doorgaan! Wilde vanavond eigenlijk "Edward Scissorhands" gaan kijken die ik vandaag op DVD (Volgens een vriendin staat dat voor "Digital Video Duhuh") heb aangeschaft
maar dan zal ik toch eerst ff moeten beschikken over de juiste afspeelapparatuur...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!