Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 05, 2016

Goed Nieuws en kattenlog

Goed nieuws vind ik al die bewijzen 
dat er nog steeds mooie dingen gebeuren in de wereld 
en dat er ook nog steeds zoveel liefde rondgaat. 
Hier een fraai voorbeeld van beide zaken:

En (relatief kleine) gebaren kunnen het leven zoveel mooier maken.
Daar is dit een voorbeeld van:

 Maneki Neko (voorheen Pip) is een beetje raar

Zwarte Vlek (voorheen Sam) is graag buiten.
Om dan weer snel naar binnen te gaan.

Deze lieverd kwam ik tegen 
onderweg naar mijn werk

De 'lolcat' van deze week:

'Homoseksualiteit is onnatuurlijk maar...
over water lopen en opstaan uit de dood is dat niet?'

Hier is Poison met 'Look what the cat dragged in':

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden.

6 opmerkingen:

  1. De eerste filmpje is werkelijk heel goed gedaan. De eerste poes ligt beetje raar. Dat vind zeker lekker om te liggen. Tweede poes wilde gauw weer lekker binnen. Zoekt zeker warmte op. Leuke poezen kwam je tegen. De laatste filmpje is mijn ding niet. Erg wild deze muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even met Henk geoefend om het eerste filmpje te evenaren, altijd leuk voor een logje toch? Waarschijnlijk deugde onze warming-up niet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overal in het leven is geluk te vinden. Je moet het wel kunnen zien. In dat eerste filmpje.. die eerste beweging kan ik ook wel, daarna kan ik waarschijnlijk nooit meer lopen.

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geen bange kat dus dat ze over het water loopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een grappige maar ook heel terechte lolkat plaatste je hier lieve Terrebel, zo is het toch hé.
    En je hebt gelijk te stellen dat een klein gebaar zo'n groot verschil kan maken...
    Bedankt voor de filmpjes en ook voor de foto's van je katten, die voorheen een heel andere naam hadden *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Katten zijn leuk, geweldig, en gewoon fantastische beesten. Ik ben er gek op. Oh, ook op Jack Russels hoor.:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!