Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 08, 2016

Onderstrepen (een verhaaltje)

Bijna voorzichtig daalde zij de trap af.
Ogenschijnlijk zonder te beseffen dat de gesprekken waren gestaakt
en aller ogen op haar waren gericht.

De grootvaderklok verbrak de plotseling ontstane stilte
en een ondernemende geest gaf de band opdracht
een lied in te zetten
dat de magie van de situatie moest onderstrepen.

===============================
Meer lezen? Mijn auteurspagina.

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden.

5 opmerkingen:

  1. Ik hoor iedereen z'n adem inhouden...... !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is altijd één iemand die bepaald, en meestal is dat de dirigent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dit wel als ik binnenkom ;-)

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit is weer zo'n knap geschreven verhaal dat de verbeelding flink aan het werk zet... iets waar jij blijkbaar een patent op hebt lieve Terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!