Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 03, 2011

Jarretels (Een verhaaltje)

Hij vroeg haar om haar telefoonnummer en kreeg haar e-mailadres. Toevallig kreeg de volgende dag zijn baas een computer met internet-aansluiting. En hij mocht voor zijn werkgever uitzoeken hoe dat nu werkte, dat "e-mailen".
Nou, hij wist wel aan wie hij zijn eerste berichtje zou richten!
Een paar weken later mocht hij kennismaken met haar ouders:
"Kijk'ns mam, dit is mijn nieuwe vriend! En weet je wat nu zo grappig is? Wij hebben dezelfde jarretels!"

13 opmerkingen:

  1. Hahahah , je noemt dat ook jarretels ! off topic ; We vertrekken op 11 juni naar London ! Hopelijk een positieve audiëntie Terrence !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahaaaa .. ik weet niet of mams hiermee kan lachen? :-))))

    fijn weekend, terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12:17

    je verhaaltjes zijn al net zo zielig als je mening over de PVV en je versleten heup.

    fijn weekend, terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12:32

    anyway (enigweg) OP NAAR HET LICHT want soms is het leven best wel goed, voorals als je een heupflesje wodka hebt soldaat gemaakt, LOL.
    Het leven van een kalief in spḗ gaat niet over rozen, doch zijn pad is bezaaid met rozen! Trouwens, heb je mijn stempost al ingesproken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem12:38

    Wist je trouwens dat je buurvrouw op een vent lijkt en jij op een wijf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem12:40

    kan ik je inhuren voor 2 uur, er is een rimsessie gaande en we hebben nog een clown in lederen pak nodig met stok!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem12:51

    Wist je trouwens dat mensen van 1.4 meter (1400 mm) doorgaans homofiel zijn? Je hebt aardig wat praatjes voor een uitkeringstrekker die ook nog eens een hoerenjong is. Volgens deze horde PVV-ers zullen alle marokkaantjes binnen nu en 3 maanden afgeschoten worden. Heb ik al gezegd dat je een hoerenjong bent? Oh ja, dat stond er al.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem12:59

    Sorry voor deze uitspraken, dit komt omdat ik nog een beetje tipsy ben, wegens de man van 1356 euro en 24 eurocent, wiens dochter overigens een pot is. Leuke site heb je trouwens, ik zal al mijn PVV-vrinder erop attenderen. Je bent ook nog eens lelijk als de nacht. Het zou me niet verbazen dat je ooit nog eens in de stamppot van je moeder verdwijnt. Oh ja, de hartelijke groeten aan de biologische moeder van Superfer.( By the way: het bankje zit inderdaad erg lekker, vooral als het zonnetje schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Jerry: Ben je al weg bij Elsevier of wil je zo graag ontslagen worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Normale lezers en reageerders: Mijn excuses voor Jerry: Het gaat overduidelijk niet goed met die jongen. Ik zal hem weer even langssturen bij de bedrijfs-psycholoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je trouwens wel gemist, Jerry! Alles goed met je? Behalve dan dat je nog steeds last hebt van die vervelende ziekte. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In Friesland betekent jarre heul wat anders... dus heb 2 x je verhaaltje gelezen :-)

    Geniet van de zazo, zoute groeten vanaf mijn zandplaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!