Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, november 12, 2004

Georgina



Googlewhack:

organogram van adidas



Da's ook niet leuk voor de Amerikanen: de rebellen die Falluja
hadden gekozen als uitvalsbasis zitten daar niet meer!
Toen de VS een groot offensief aankondigde bleven de opstandelingen niet netjes zitten wachten totdat hun stellingen werden gebombardeerd.
Flauw hoor! Intussen rapporteren de Amerikaans/Irakese troepen dat zij 500 rebellen in Falluja hebben gedood. Geen wonder dat die er niet meer zijn! Ze zijn allen over den kling gejaagd. Danwel vertrokken voordat de aanval werd ingezet. Welke versie U ook maar het beste uitkomt.
~

Gelukkig maar dat onze aandacht van deze blunder wordt afgeleid door Georgina Verbaan die zo aardig was om naakt in de Playboy te verschijnen. Veel interessanter, toch?



Minstens zo interessant is het om "De Linkse Schrijver" te zijn.
Persoonlijk vind ik het volgende vrij vermakelijk en graag had ik Uw mening over de volgende passage waarin ik ben geciteerd door Jolie:


:
"Ondertussen is België in de linkse media groots geloofd: Dáár weten ze, in tegenstelling tot wij hier, toch maar mooi hoe het hoort met racisten.-- De Belgen laten het vrije woord tenminste niet prevaleren boven uitingen van racisme en opzettelijke belediging


— u leest hier tussen de regels door: zoals Van Gogh niet wist na te leven. Van Gogh zal u de trap na in dank afnemen. De linkse schrijvers zien hier over het hoofd dat het Vlaams Blok het bestaansrecht is ontnomen om veel extremere uitspraken dan Van Gogh ooit heeft gedaan. Maar goed, het is links eigen om zaken over het hoofd te zien."


Tsja, ik ben een mens. Niets aan te doen. Ook ik heb mijn vooroordelen. Ins' Allah. Jammer dat sommigen wellicht van mening zijn dat ik Theo Van Gogh vergelijk met een organisatie als het Vlaams Blok, alleen maar omdat ik aangeef dat zij beiden in het nieuws kwamen met het opzettelijk beledigen van groepen personen. Zo kun je niet elke hondenliefhebber een Jodenhater noemen toevallig omdat Adolf Hitler van honden hield. Beetje vreemd voorbeeld wellicht maar iedereen die er langer dan een paar seconden over wil nadenken begrijpt vast wel wat ik bedoel. Vraag het anders maar. In ieder geval zeg ik U alvast dit: volgens mij was Theo van Gogh geen racist en is Filip Dewinter dat wel. Overigens grappig dat Jolie dacht Indymedia te citeren. LOL!



Om bij het onderwerp "opzettelijk beledigen" te blijven:

Sergej Moleveld doet het voorkomen alsof hij en Mat Herben zijn bedreigd door een Islamitische organisatie.

Hoe laag kan een mens zinken? Weet de LPF-voorzitter dan niet dat er in dit land wetten zijn tegen het aanzetten tot haat?
Op grond van artikel 137d van het Wetboek van Strafrecht
zou hij zelfs maximaal een jaar gevangenisstraf kunnen krijgen vanwege het opzettelijk mensen ertoe willen bewegen een complete bevolkingsgroep te haten. Zou Piet Hein Donner met deze bepaling bekend zijn?
Ik vroeg't hem (en voor de zekerheid ook maar weer aan Remkes omdat zij m'n vragen maar aan elkaar blijven afschuiven...).



Om een beetje evenwicht te verkrijgen roep ik bij deze lezers op om met voorbeelden te komen van publieke linkse types die door onrechtmatig gedrag de aandacht proberen te vestigen op hun zaak. Die zijn er vast wel.



Goede vriend Erwin komt straks langs om mij te helpen een vaatje bier leeg te drinken en Ferdinand en zijn vader verheugen zich op een weekend waarvan de planning er reuzeleuk uitziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!