Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, maart 18, 2003

Wat een snoeperd ben ik toch ook, zeg! Vandaag de hele dag aan de Kiechelies (ook wel: Hamansoren) gezeten in verband met de Poerim-viering. Daarnaast kwamen er nog meer beschuiten en muisjes uit de tas van m'n nieuwe collega-papa. Was mede daardoor een beetje misselijk tijdens de Pencak-training van vandaag. Maar niet getreurd: deze jongen gaat luisteren naar z'n lijf (goed gevuld weekend achter de rug en veel gewerkt gisteren!) en zich niet bezighouden met het uitwerken van de notulen van de vergadering van gisteravond noch met bezigheden als daar zijn: strijken, zwabberen of thee drinken bij de buurvrouw. Met buurvrouw M lijkt me ff niet zo'n goed idee; voor buurvrouw J2 moet ik de deur uit en zeker acht meter lopen; buurvrouw J mag geen bezoek ontvangen op dit tijdstip van de dag; buurvouw D hangt op de bank met buurman B en buurvrouw P mag mij niet meer spreken...Thee drinken met buurvrouw A wordt vandaag lastig omdat zij naar de sauna is, zoals zij mij nog eens lekker wist in te wrijven...Ik wil ook! Wie gaat er mee!? Gelukkig had er iemand afgebeld bij de tandarts en konden Ferd en ik eerder worden geholpen. Weet anders niet of wij op tijd in het buurthuis hadden kunnen zijn. Ferdinand slaapt inmiddels de slaap der Rechtvaardigen onder Thura's medegomen dekbed (waar ook m'n moeder van genoten heeft vannacht) en ook ik ga mij klaarmaken voor de reis naar Dromenland(niet schrikken als je op deze link klikt!). Ga binnenkort afspreken met Zanne, Iris en hun kinderen en heb derhalve genoeg droomvoer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!