Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, februari 20, 2003

Met spanning in 't hart naar Female & Partners geweest voor wat laatste inkopen voor m'n feestje van zaterdag. Nee, geen cola en chips...M'n eerste ex werkte daar en aan de ene kant hoopte ik dat ze daar nog werkt en aan de andere kant had ik daar angst voor.
Stom he? Nu kan ik wel vervolgen met een zinnetje uit een oude pindakaas-reclame maar dat zou wel errug flauw zijn...
Ferdinand heeft net z'n stripboek uit over Alice in Wonderland dat ik gisteren voor 'm had gekocht. Nog voordat z'n spiegel-geintje
plaatshad. Toeval? Is't jullie ook opgevallen dat kliklijnen (weer) zo populair zijn? Er is er eentje voor 't doorgeven van ontbrekende dode-hoekspiegelsl eentje voor het vermelden van criminele activiteiten; uitkeringsfraude, noem maar op! Er schijnt ooit zelfs een kliklijn geweest te zijn die je kon bellen als je getuige was geweest van de illegale import van Hollandse Haring (...). Zelfs startpagina
doet mee aan die ongein. Het is zover: Nederland is tot een politiestaat verworden.
Onbegrijpelijk dat mensen zo graag elkaar verraden. En dat zonder dat er iets tegenover staat! Ooit kreeg je nog tweeënenhalve gulden om iemand die je niet mocht aan te geven bij iemand anders die je niet mocht. Zo'n zestig jaar geleden was dat, geloof ik...;-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!