Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 11, 2018

Haar huis (Een #verhaaltje)

De straat zag er anders uit
nu hij met haar samen liep.
'Sterven onze dromen samen met ons?'
vroeg hij zich af.

Hardop want zij stond even stil,
hield haar hoofd schuin
en besloot dat zij de vraag
niet gehoord had.

De wandeling eindigde
zoals die was begonnen.
Met een stap over de drempel.

Van haar huis.

=====================================
Meer lezen? http://bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Met spanning, foto past er mooi bij.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven...en denk dat het verstandig is een vraag niet horen die je niet kan beantwoorden

    Mijn zus volgende week 1 jaar en ja die mis ik ook

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede zondagmorgen lieve Terrebel en ook als die zich eerder druilerig aandient hoop ik toch dat je er van geniet!
    En wat een schitterend geschreven verhaal alweer, zo eentje waar je diep over moet nadenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geschreven,
    ik stel me er vele vragen bij, dus het komt binnen
    Ik wens je een fijne zondag en hier is een @-> voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze persoonlijke dromen verdwijnen met ons, gezamelijke dromen blijven voortbestaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!