Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 04, 2012

Glimlachen (Een verhaaltje)


Behalve haar lange haren in een staart droeg zij niets.

Toen hij haar vroeg of zij die zin zou lezen indien zij die tegenkwam kon zij niets meer dan glimlachen.

11 opmerkingen:

  1. Ik lees het....

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit moet ik even visualiseren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, manipulator!

    Dankjewel voor je reaktie bij mij!
    Jaaa... het inzicht dat het wel goed komt, vroeg of laat, pfff... dat heeft even geduurd voordat dat opkwam.
    But here we are.. met bloeiend plantje :)

    Groeten en fijne dagen!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haar haar in een staart ..
    en een glimlach ..
    voor mij een méér dan complete outfit! :-))

    fijn weekend, terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interessant... ;-)
    Kort, maar krachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, wel een beetje koud nu.... het zou anders moeten zijn, maar ja... *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar waarom nou die staart....?
    laat die prachtige volle lokken toch als een waterval van haar schouders storten...of eh... laat ze haar gezicht omlijsten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liever glimlachen dan lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een zin uit een nummer van Rob de Nijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Behalve haar lange haar in 'n staart, droeg zij niets...
    Bedoel je niets in haar handen, of niets aan 't lijf...

    #evenvoordeduidelijkheid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja, dat loopt volkomen uit de rails bij die NS...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!