Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 03, 2005

Films



Googlewhack:

"yu-gi-oh naakt"





"Wat kijk je daar Ferdinand?"-"O, dit is typisch een van die programma's die je niet leuk vindt
maar waar je wel door geboeid wordt..." M'n zoon praat wel vaker z'n leeftijd voorbij. Neem nu vanavond ons gesprek onderweg naar karate-les. Dat ging via de tafels naar priemgetallen via Stephen Hawking naar zwarte gaten en Fer's theorie daarover: "Als je het heelal ziet als een ballon en je denkt dat je bij het einde bent dan is dat eigenlijk een knoop in de ballon zoals een clown die draait en dat punt is nou een zwart gat. In dat andere stuk van de ballon is ook een planeet met leven erop en zijn ze ook op zoek naar andere planeten met water er op. Snap je?"-"Eh...".

Gelukkig kan m'n zoon zich ook als een "normale" 9-jarige gedragen en veel plezier hebben aan een goeie pot tikkertje met z'n karate-maten.


Eigenlijk ben ik behoorlijk vermoeid maar probeer ik wakker te blijven om vanavond om 23.20uur Donnie Darko te zien op Nederland2. En over films gesproken: Woensdag 5 januari om 20.50uur zend de VPRO de Lolamoviola Burgers/Reizigers uit. De regie is in handen van niemand minder dan Janice Pierre. Het scenario komt uit de geest en handen van Lotje IJzermans. Gaat dat zien!
Denk overigens dat ik maar toegeef aan het ouder worden van het tijdelijk aan mij toegewezen lichaam...
De eerste werkdag van het jaar zit er op en ik duik m'n bedje in. Een goeden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!