Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, november 07, 2003

Kreeg uit handen van Willy, een schoolmoeder, drie tassen vol met kleding waar haar zoon is uitgegroeid. Het jongmens in kwestie is een jaar ouder dan de mannelijke vrucht van mijn lendenen en zo kon het gebeuren dat de betreffende zakken nu in mijn woonkamer staan om te worden gesorteerd op "Ferdinand" en "Vluchtelingenwerk".
Van Ting, boekenclubmoeder kreeg ik een rode roos als symbolisch bedankje voor mijn hulp met de voorbereiding. Ferdinand gaf mij de helft van zijn cornflakes...





Praat U ook gezellig mee over necrofilie?
Of heeft U wellicht meer affiniteit met het vraagstuk: Moet Nederland bij Duitsland worden ingelijfd?
Het kan allemaal. En west gerust: uw mening blijft niet anoniem!




Het kan allemaal maar. Dat blijkt ook nu is uitgekomen dat het CWI het vertrouwen en de privacy van klanten op grove wijze schaadt: de e-mails die men verstuurt vanaf de CWI-computers worden bekeken op een centraal beeldscherm binnen het pand. Dat is onder de huidige wet verboden. Volgens een woordvoerder van het CWI is de aktie echter toelaatbaar omdat zo bewijs kan worden verzameld voor misbruik van het systeem.


Als ik't dus goed begrijp mag ik CWI-bestuursleden afluisteren en achtervolgen en mag ik bovendien hun post onderscheppen. En dat alleen maar omdat ik vermoed dat er onrechtmatigheden plaatshebben. Ben benieuwd wat de rechter daarvan te zeggen heeft. Ha! Dan kom ik samen met hen in de hel!




Pas nog Floris Roubos op de televisie gezien? Als leraar was-ie al leuk maar ook het School TV weekjournaal doet-ie met zichtbaar genoegen. En nu we het toch over genoegen hebben: vanmiddag had ik een fijn gesprek met de bijzondere mensen van Het Illuseum. Wellicht ben ik binnen afzienbare tijd hun zakelijk medewerker. Dat wil zeggen: bijhouden van het kasboek, onderhandelen met de deelraad en dergelijke zaken meer. Leuk, niet?




Leon is nog even langsgeweest en buurvrouw Angèlique at een hapje mee. Ferdinand zit lekker Bassie en Adriaan te kijken en ik geniet van m'n leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!