Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, augustus 11, 2003

Onderweg naar school voor de eerste dag in groep vier stelde ik m'n zoon een vraag in het kader
van de dagelijkse les "Filosoferen met Ferdinand":
"Denk jij dat Atlantis echt heeft bestaan?"
Hij dacht even diep na en zei toen:"Atlantis zelf wel maar de verhalen er omheen niet."
't Is een goed joch.
Vandaag maar weer'ns een paar leuke zoektermen:
"liefdes +berichtjes +volle +maan" en
"gratis+beyblade+spelletjes+die+moeten+lukken"
Het ziet er naar uit dat mijn Mentos-avontuur nog niet is afgelopen:
In ieder geval gaat het team nog kauwgumpjes uitdelen tijdens Mysteryland op 23 augustus. Leuk he?
M'n broer gaat met z'n gezin verhuizen naar Delfgauw omdat het daar zo lekker rustig is en nooit wat gebeurt. Ha!
Behalve dan dat er mensen worden overgoten met benzine en in de hens worden gestoken...
Arnold Schwarzenegger heeft 't goed aangepakt door voor zijn bekendmaking "Ik wil goeverneur worden"
naar Irak te zijn geweest om de aldaar gelegerde manschappen toe te spreken en te eindigen
met "I'll be back." Wat die arme stukjes kanonnevoer niet weten is
dat hij erachteraan dacht: "I'll be back as governor to attend your funerals".
De Russen hebben de Amerikanen weer'ns verslagen: nu door het eerste ruimtehuwelijk te voltrekken.
Henk Bakker senior, een Amsterdams gemeenteraadslid en aanbidder van Pim Fortuyn, klaagt het Parool aan omdat zijn goede naam geschaad zou zijn. Correct me if I'm wrong maar je goede naam kan toch alleen worden geschaad als
je die hebt? De heer Bakker is ondermeer bekend van de uitspraak:"Ik heb m'n vrouw helemaal niet gemolesteerd!
En trouwens, ze had't verdiend..."
Ben benieuwd naar de samenwerking tussen mijn karakter in "The Rocky Horror Picture Show" en m'n nieuwe Janet.
De oude en nieuwe Janet verhouden zich qua postuur ongeveer als Roseanne Barr staat tot Cameron Diaz dus dat wordt
ff wennen....
Vanochtend Pieter bijgestaan in computer-problemen en narigheid met instanties en z'n ex.
Voor hem ook wel even zo prettig om het erover te kunnen hebben met een lotgenoot.
Behalve hem steunen zit m'n dag zo vol dat ik geen kans zag naar Schiphol af te reizen om Dani
op te wachten. Gelukkig hoefde zij niet verdwaasd om zich heen te kijken bij de uitgang en in haar eentje het besef "Ik ben terug" tot zich door te laten dringen...
Bij thuiskomst zag ik buurman Joe op de hoek staan wachten. Zijn gasten hadden niet alleen de sleutel van zijn
huis maar waren ook in geen velden of wegen te bekennen.
Hij was errug opgelucht toen ik hem een bezoekje aan mijn toilet aanbood...
Vanochtend genoten van de aanwezigheid van diverse bekenden op school.
Heb ze wel een beetje gemist, hoor: Harrie, Aoife, Henk-Jan en noem ze maar allemaal op.
Het leven herneemt haar normale loop en ik ben happy ondanks de heersende hittegolf en het blijkbaar
bijbehorende dreigend energietekort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!