Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 27, 2003

Wat heb ik vandaag voor jullie, behalve een pagina over een aantal aspecten van het fenomeen
tijd?

Weer een uitspraak van Ferdinand:"Pap?"-Ja, schat?"
-"Doordat een meteoriet de aardbol aan één kant raakte werd het aan de andere kant heel koud."
-"O ja, schat? Leg eens uit?"
-"Nou, omdat de kern van de aarde werd geraakt ontstond daar een vulkaan waar
alle lava uitspoot. Daardoor is het meteen minder heet."
-"Dat is een...interessante theorie, schat."
Het grote wereldnieuws van vandaag: De heer Al-Shahaf was op televisie!
Internationaal erkend als een betere leugenaar dan de Amerikaanse woordvoerder der strijdkrachten
is deze televisiepersoonlijkheid uitgeroepen tot belangrijkste nieuwsfeit van vandaag.
Mocht dit sarkastisch overkomen: dat is ook zo bedoeld.
Zojuist klopte buurvrouw A nog ff op het slaapkamerraam. Zo hadden wij elkaar toch nog even gezien.
Ik ben klaar: Uriah Heep t-hempie aan, spijkerjack in de aanslag, broodjes gesmeerd, beyblades ingepakt...
Fijne dag y'all!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!