Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juni 17, 2003

En dan heb ik't nog niet eens gehad over buurvrouw A die gisteravond tijdens mijn
afwezigheid is langsgeweest tot groot plezier van de Ferman en mijn moeder heeft verwend met een Thaise massage...
Telefoonterreur: "Ik ben op zoek naar koppels tussen de 27 en 35 om een paar vragen te stellen
over vakantie."
"Ik mag U iets aanbieden"
"Ik mag U een voorstel doen"
"Wist U dat..."
Bestaat er zoiets al een spamfilter voor je telefoonlijn?
Zelf zit ik te overwegen om het antwoordapparaat het werk te laten doen.
Al die "serviceverleners" weigeren namelijk in te spreken.
Bovendien: als je iemand hoort inspreken kun je alsnog opnemen,
danwel later terugbellen.
Is dat de enige mogelijkheid?
Jermaine (ook wel Jeremy, Jer of Buddha) gaf ons vandaag les.
Ben kapot. Volgens mij ben ik vanavond alleen al zeker een halve liter
aan zweet kwijtgeraakt.
Heerlijk.
Bij thuiskomst viel het mij niet op Pas toen zij langskwam en mij
erop wees zag ik het: Buurvrouw A heeft ondergetekende een paar knalroze
Nijntje-sokken cadeau gedaan. De begeleidende tekst:"Ik win de jaarlijkse lelijke sokken contest!" Zou zij geweten hebben dat ik recentelijk
mijn blauwe paar heb moeten wegdoen wegens onherstelbare slijtage?
Verheug mij op een rustig avondje van CD's sorteren, strijken en filmpje kijken.
Ferd gaat lekker naar bed. Zodra hij klaar is met het plantjes water geven dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!