Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 15, 2018

Dus ook (een #verhaaltje)

Het was zijn andere zelf
die de ster deed exploderen

De gouden scherven verdeelden zich
over de zielen van de verdoemden
en gaven hen een richting

Stuk voor stuk
hadden zij nu een doel

Hij dus ook.

===============================================
Meer lezen? http://bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

4 opmerkingen:

  1. Dat is toch ook wat.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ze dan hun doel nog bereiken is het helemaal goed...
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na elk doel is er wel weer een volgende doel. Een mens moet toch eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, een enigmatisch maar weer heel knap geschreven verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!