Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 05, 2018

Ooit was (een #verhaaltje)

Hij was jaloers.
Jaloers op de man die hij ooit was.
Zijn oude leven was niet perfect
maar het enige dat hij kende.

Bovendien maakte zij er deel van uit.
Daarom was hij jaloers.
Jaloers op de man die hij ooit was.

=====================

Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

9 opmerkingen:

  1. Voor men het weet is een hoofdstuk van ons leven afgesloten.
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had hij niet kunnen voorkomen dat het veranderde?

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk kon hij er wat mee doen en werd hij wie hij was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei, jaloezie....
    gelukkig ben ik fier op mezelf want ik ben 16 jaar geleden met niks begonnen
    en andere mensen doen maar wat ze willen
    Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem10:45

    Meegaan met de veranderingen is niet altijd even makkelijk.

    Ouderwordende groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch maar in het heden leven want het verleden was vast óók niet alleen maar mooi.
    Maar het is een mooi stukje poëzie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Diep.... nadenkertje, al lijkt het van niet ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is waarschijnlijk niet mee veranderd. Iedereen moet zijn eigen levensreis maken...
    Jaloezie vind ik een slechte karaktertrek, maar ik begrijp 'm in deze contest wel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap geschreven verhaal die van enige zelfkennis getuigt lieve Terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!