Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 28, 2017

Wakend (een #verhaaltje)

Soms kon hij de slaap vatten
maar meestal wilde hij dat niet.
Evenmin als wakker worden.

Andere opties zijn er echter niet.
Ja, eentje.
Maar daar dacht hij liever niet aan.

Liever dacht hij aan haar,
dromend of wakend.



===================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig kan dromen alles, en in dagdromen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dromen moet je direct achter je laten....
    je moet dromen van de nieuwe dingen die op je pad komen.
    Ik wens je een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeen beetje dagdromen is misschien nog een optie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn dromen nu bedrog? Of hangt het ervan af wat je droomt en werk je er ook aan ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dromen mag, meer nog, dromen moet, hoe kan je anders soms aan de harde werkelijkheid ontsnappen? Wat een mooi kortverhaal plaatste je hier alweer lieve Terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!