Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 30, 2011

Briljant

Vandaag even naar Spijkenisse geweest voor de diploma-uitreiking van mijn peetzoon Matthijs. Hij is geslaagd met maar liefst een heuse 8 als eindcijfer op zijn MAVO-diploma! Daarna naar het eindexamenfeestje van de Filmacademie in Amsterdam waar ik een mooi cadeau mocht ontvangen wegens het model staan in een fotoserie.

Reuzegezellig allemaal natuurlijk maar al met al rust ik zo natuurlijk niet lekker uit. Gelukkig heb ik voor morgen maar twee afspraken staan: de foto-expo in Arhem waar ik vandaag gewoonweg geen tijd voor had en een bezoekje aan het ziekenhuis om even te babbelen over een toekomstige nieuwe heup.

Vandaag reisde ik weer veel met de trein. En dat doe ik graag. In treinen kun je namelijk zo lekker nadenken. Zo kreeg ik vandaag zomaar een geniale ingeving! De Nederlandse regering wil fors bezuinigen op cultuur en tegelijkertijd zeggen wij het zo erg te vinden dat onder het regime van de Taliban cultuur nauwelijks bestaat in Afghanistan.

Wij willen dus blijkbaar bezuinigen op cultuur én geld steken in cultuur...Als wij nu'ns de cultuur die in Nederland verdwijnt aan de bevolking van Afghanistan geven? Dan zijn wij er van af terwijl tegelijkertijd Afghanistan een westers land wordt!

Wat mij betreft mogen Nick & Simon morgen al vertrekken...;-)

Zeg nou'ns zelf: is dat plan nou niet briljant?

6 opmerkingen:

  1. Kun je dan nog wel sparen voor Nick en Simon bij ehhhh ik dacht de C1000? ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie kan er nog veel sparen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuur de toppers dan gelijk maar mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hollie21:39

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ging dit in een keer goed. Dank!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!