Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 06, 2004

Bevrijdingsfestival



Hoop eerdaags weer de computer thuis te kunnen gebruiken. Vooralsnog trek ik als een ware internet-nomade van computer tot computer; van buurvrouw tot buurvrouw en internet-café.



Was vannacht ietwat te laat thuis om buurvrouw Angélique te kunnen vertellen van mijn wedervaren. Vandaar dat ik haar zojuist een kop koffie had aangeboden. Zo kon ik haar vertellen dat ik vannacht rondliep op een verlaten fabrieksterrein, achtervolgd door een camera. Een aantal van de ingrediënten van het Diesel Jeanswear promo-filmpje waren een naakte vrouw, een grote dikke winterpeen en een heggeschaar....En nee, ik heb op de set geen buurvrouw ontmoet: produktie-assistente Annelisa woont maar liefst een hele straat verderop!



Gisteren eerst m'n zoon bij m'n moeder langsgebracht nadat wij een stukje lokaal bevrijdingsfestival hadden meegepikt. Eerder op de dag was Ferdinand met mij mee naar de mondhygiëniste, was hij mee wezen winkelen en had hij geholpen bij een kleine huishoudelijke verbouwing. Vandaag mocht ik uitslapen en geloof mij maar: dat was nodig ook.



Hier nog even een paar lollige zoektermen: opzettelijk geen werkbespreking; katja schuurman loopt op blote voeten op straat; ruilen met iemand in amsterdam via internet. En kan iemand mij vertellen waarom er zoveel mensen op zoek zijn naar naaktfoto's van ene Franka? Alvast bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!