Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, september 10, 2003

O jee: wat heb ik gedaan!?
Ferdinand is verslaafd aan het spelen van Civilisation II op de computer.
Eindelijk hebben wij vanochtend een tas vor dozen van divers formaat
naar school gebracht ten behoeve van de knutsel-lessen.
Nog maar twee tassen te gaan. Tsja, dat krijg je als je de hele vakantie
opspaart...

Dit weekend vindt de jaarlijkse "Drijf in" plaats op het Nieuwe Meer:
Een drive-in bioscoop voor op het water drijvende voertuigen. Als U dus nog geen
plannen had, is dit een aardig idee. Toch?
Met dank aan The Designdevil voor het doorspelen van deze fraaie tip.



Het grote nieuws is wel dat er dankzij het V&D managementsbeleid
binnenkort maar liefst 2000 mensen zonder werk zitten.

2000 mensen die nog minder zullen consumeren. Daar gaat de economie.
Alleen met Heineken gaat't goed...



Even nog iets aardigs:
Leuk vind ik dat Disney op z'n sodemieter krijgt van de nazaten van meneer Milne.
De originele Winnie de Poeh was veel leuker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!