Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, september 25, 2003

MSN chat stopt ermee. Om mensen te beschermen tegen pedofielen enzo.
Behalve dan natuurlijk in Canada, Amerika en Brazilië. dat wonen namelijk uitsluitend fatsoenlijke lieden. Toch?





Leefbaar Den Haag geeft grote delen van haar budget uit aan zaken die niet het algemeen belang dienen zoals zonnebrillen en "vakliteratuur" in de vorm van stripboeken. Een jaar geleden had de partijtop reeds het plan opgevat
een Rolls Royce aan te schaffen. Het is duidelijke voor wie zij zitting hebben genomen in de gemeenteraad...




Was gisteren net iets voor Ferdinand thuis. Hij had nog niet in de gaten dat ik er was toen hij de deur opende, z'n tas in de keuken zette en z'n jas aan de kapstok hing.
Pas toen hij zijn schoenen uitdeed kreeg hij mij in de smiezen. Een fijne knuffel van een verbaasde jongeman werd mijn deel. Hij is geweldig.

De kachel snort tevreden en het is donker als ik naar buiten kijk.
De neus is verstopt en de gewrichten piepen en kraken.
Een nieuw weertype kondigt zich aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!