Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, september 17, 2003

Eventjes als aparte posting tussendoor omdat het zo oploopt.
Bovendien wordt dit de laatste versie van de rubriek:
"Met welke zoektermen vindt men Terrebel's Blog".
Tenzij iemand mij overhaalt ermee door te gaan natuurlijk...;-)
De plastuit is blijkbaar een populair item: Plastuit.
En hier zijn de andere zoektermen uit m'n wachtrij:
Uit België:"grappige foto etentje".
Iemand wil graag wat ajax hooligans interviewen.
Ik wil liever niet weten wat iemand wil opzoeken die dit intypt:
"slipje rokje podium geen".
Altijd handig om in huis te hebben: "huwelijks liedjes".
Hoeveel verdient die man ook alweer? "salaris disney topman".
Bestaat de "nederlandse tekst vangelis conquest of paradise"?
Waarom zoekt iemand mijn buurvrouw in combinatie met nieuwerwetse tollen?
"miriam beyblade".
Je hebt wat Irakese vriendschappen opgedaan maar je verstaat ze niet.
Wat doe je dan? "tolk Nederland Irak".
Laat ze lezen! "voorlees, boek, kameleon".
Da's een verrassing! Iemand zocht het internet af op het zoekwoord "buurman"...
Je kunt het natuurlijk gewoon je huisarts of de apotheker vragen: "ingredienten diane pil".
.Welke pil slikken de Belgische dames? "harry potter apotheek ingrediënten".






En dat was't dan voor nu. Wilt U dat ik doorga met deze rubriek of juist niet?
Laat't me dan ff weten. Okee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!