Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 12, 2003

Een heuse googlewhack!
"plastuit demonstratie"
Deze leverde ook niet veel hits op:
"Fresh up depper"

Dit is een gave:
Ik sta in het overzicht van websites die de uitslag Spaink versus Scientology memoreerden!


"Normaal gaan we 08.20uur de deur uit maar omdat ik vandaag eerst
naar boven moet naar Angèlique en daarna weer helemaal naar beneden
ga ik nu maar vast. Dus..eh..ik ga. Okee, pap?"


Buurvrouw A was zo lief mij te ontlasten van een zorgtaak vandaag
door mijn geweldige zoon naar school te begeleiden onderweg
naar haar werk. Lief he?


De moord op Anna Lindh

is wat veel mensen (terecht en bovendien niet louter in Zweden) bezighoudt,
Houdt het verband met de moord op Olaf Palme in 1986?
Is het een politieke moord? Ik ben geneigd om te denken van wel.
M'n paranoïa stak weer aardig de kop op vandaag. Wellicht aangewakkerd
door de koorts bedacht ik dat het toch wel heel erg toevallig is
dat twee booreilanden tegelijk zijn uitgeschakeld. Het ene "vermoedelijk"
door een gaslek

en het andere door kapseizen door "onbekende oorzaak".
Daarnaast is men weer aan het trainen in het spelletje "hoe leg ik een land plat"
door de kop van Overijsel twee dagen van het stroomnet af te sluiten.






Het is toch weer wat in de wereld van vandaag:
Yasser Arafat

is dankzij het ingrijpen van Israël

populairder dan ook;
Johnny Cash is dood

en Amerikaanse soldaten schieten "per ongeluk"
8 Iraakse politie-agenten dood.
Doe ook lekker mee met de nieuwste SP-aktie:
"Liever 440 vakkenvullers dan 1 zakkenvuller".

Albert Heijn verklaart telefonisch aan de mensen die meedoen
aan de aktie dat zij niets kunnen inbrengen tegen de benoeming van Moberg.
Zij weigeren echter te zeggen of zij het ook belachelijk vinden
dat het salaris van de 440 ontslagen medewerkers
rechtstreeks naar de bankrekening van deze ongetwijfeld sympathieke Zweed wordt gesluisd.
Wat een slappe hap toch weer!
Yihaa!



Buurvrouw A kwam na haar werk nog even een kopje thee drinken
en kijken hoe het met mij gaat.
"Redelijk wel" kon ik haar mededelen. Ook zij zelf zit nog "na te genieten"
van haar aanval van verkoudheid die op griep leek.
Ook vanavond maar'ns vroeg naar bed.
Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!