Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, augustus 15, 2003

Vandaag weer een leuke zoekterm voor den lezertjes:
"naaldhakken+verboden+plaatjes".
Lekker wezen winkelen met m'n moeder vanochtend.
Voor haar op zoek naar schoenen en ik kwam "per ongeluk"
langs Tony Tolo waar nog steeds niet alles uitverkocht bleek...*Zucht*.
Inmiddels blijft de VS mensen oppakken die aan de top zitten van het Al-Qaida
netwerk. Tsjonge, het lijkt wel of er daar meer van zijn dan van Nederlandse verzetshelden
uit de Tweede Wereldoorlog en dat worden er ook weer elk jaar meer!
Wij vieren deze dagen de zevenenzeventigste verjaardag van Cuba's leider:
Fidel Castro en bovendien is het weer tijd voor feestvieringen
ter ere van de Japanse capitulatie.
De stroomuitval zoals op een schaal zoals die geschiedde in Amerika
zal in Nederland dankzij het veel moderner net niet kunnen voorkomen, zo wordt beweerd.
Maar werd er niet ook eens beweerd: "Gaat U maar lekker slapen, Uw regering
waakt over U."
Kon helaas de exacte omschrijving niet vinden op Citaten.net.
Kan iemand mij hier helpen?
Eva wilde niet komen slapen vanavond maar wil wel morgen graag mee zwemmen:"Mapapamoemee..."
Wel even bij buurvrouw M met Eva en haar zusje lopen spelen. Altijd leuk.
Inmiddels was Daniëlle gearriveerd vanuit het verre Spijkenisse en zijn we zojuist teruggekeerd van een lokaal
restaurant waar ik het een paar stukje eerder al over had. Papa Longo is mjammie!
Op de weg terug naar huis werd ik hartelijk begroet door een langsfietsende jongedame die ik in eerste instantie niet herkende. Vermoedelijk vanwege de pet die zij nu wel ophad en niet toen zij als kamp-assistente meeliep op hetzelfde zomerkamp waaraan ik als begeleider verbonden was. Milou heet zij. Vanavond fijn TV kijken. In ieder geval
"La fille sur le pont" met ondermeer Vanessa Paradis
en Malcolm Dixon. Er zijn twee redenen te noemen waarom ik'm wel moet zien: Ik vind mevrouw Paradis errug leuk en ik heb ooit de eer gehad samen te werken met de heer Dixon. Bovendien wil ik weten of hij écht heeft gezoend met Vanessa of dat er sprake was van enige opschepperij...;-)
Dewijl ik dit stukje aan de elektronische snelweg toevertrouw leest m'n bezoek voor aan m'n zoon die lekker fris van het douchen zich al ligt te verheugen op de dag van morgen als hij lekker in het water mag spatten met z'n zusje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!